Felices Adopciones
Por si todavía dudáis de los beneficios de una adopción, en esta sección os enseñamos las gratas experiencias de los adoptantes con su nuevos amigos de 4 patas en su tan esperado hogar.
Si sois adoptantes podéis enviarnos una foto y un texto a adoptados@protectorabcn.es explicando vuestras experiencias, porque nos encanta saber que nuestros amigos peludos vuelven a sonreir con una familia que los quiere.
¡Gracias a todos por darles esa segunda oportunidad!
ÉS UN GOS MOLT BÓ I DE CARÀCTER MOLT NOBLE

Al principi el Jimmy estava una mica astorat per haver sortit de la protectora i estar en una casa amb persones, fent vida de família. És un gos molt, molt intel.ligent i la seva actitud era la de comportar-se molt formalet, molt obedient, demanant per sortir per a fer pipi i realment carinyós. De fet ell és així, però l'ànsia de guanyar-se una llar, el portava a comportar-se com un gosset modèlic. Per no fer, ni bordaba el pobre. Un cop ja va anar assumint que on viu és casa seva i que la situació és definitiva, s'ha anat socialitzant. i amb seva intel.ligència molt intuitiva l'ha ajudat a adaptar-se ràpid a les costums i les diversions d'una llar i una família.
És un gos molt sociable, és amic de tots els gossos que es troba pel veïnat. És bo amb els gats, però si els veu a la part del jardí on tenen plantades tomaqueres, melons, etc, els foragita perquè s'ha adonat que destrossen les plantes i que això disgusta els amos, sobretot quan estan en brots tendres. Els borda, però mai els ataca, sempre els dona oportunitat de fugir. Si els veu per zones del jardí que no són de l'hort els deixa en pau. Tampoc persegueix els gats que veu pel carrer. Passa d'ells. És noble de caràcter. Té també habilitats insospitades com baixar unes escales a tota velocitat només amb les dues potes del devant.
| < Prev | Próximo > |
|---|



















